JAK KUPOWAĆ

Zakupy na www.farmasmaków.com.pl są łatwe, bezpieczne i wygodne. Nasz sklep internetowy działa 12 godzin na dobę, przez cały rok za wyjątkiem niedziel i dni ustawowo wolnych .Nasze świeże i przepyszne produkty pochodzą z najlepszych i sprawdzonych źródeł. 

Aby móc cieszyć się zakupami nie trzeba logować się do sklepu, jednak by mieć podgląd na wcześniejsze zamówienia, będzie to wskazane. Można zrobić to poprzez kliknięcie w przycisk "Zaloguj" na pasku, w górnym, prawym rogu strony. Następnie wystarczy wybrać sposób rejestracji. 

Produkty, które planujesz kupić, dodajesz do koszyka poprzez kliknięcie w przycisk "Dodaj do koszyka" znajdujący się obok lub pod danym produktem. By upewnić się, że dodałeś wszystko to, czego potrzebujesz, należy kliknąć w ikonkę torebki z liczbą dodanych produktów, na pasku, w prawym, górnym rogu strony. Na środku strony pojawi się zawartość Twojego koszyka.

By zamówić należy kliknąć w napis "Zamów" następnie będziesz przekierowany do strony gdzie dokończysz zamówienie podając swój adres wysyłki, wybierzesz sposób dostawy, płatności oraz ostatecznie przejrzysz swoje zamówienie. W naszym sklepie wprowadzony został bezpieczny proces zamawiania, by chronić Twoje dane. 
Jeśli wybierzesz płatność przelewem elektronicznym lub kartą płatniczą zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę, gdzie będziesz mógł dokonać płatności. Dane podawane podczas dokonywania płatności są szyfrowane i nie są udostępniane FarmaSmakow.com.pl
Jeśli wybierzesz płatność za pomocą przelewu bankowego, otrzymasz informacje o koncie, na które należy uiścić opłatę za zamówienie. 
Jeśli wybierzesz płatność przy odbiorze przesyłki, skontaktujemy się z Tobą w celu potwierdzenia dostępności produktów w wybranym sklepie.

Po przyjęciu zamówienia, zostanie ono bezwłocznie przygotowane do realizacji, ponieważ zależy nam na szybkim dostarczeniu produktów do domów klientów. Zmiana adresu dostawy oraz ilości produktów nie jest możliwa po zakończeniu zamówienia. Wszelkie problemy należy zgłaszać bezwłocznie telefonicznie pod numerem: 733 944 390 w celu wyjaśnienia ich przyczyn.

 

Gdy zamówienie będzie gotowe, otrzymasz informację na maila o zrealizowaniu zakupów. 

Po skompletowaniu Twojego zamówienia i wysłaniu, otrzymasz od nas niezwłocznie e-mail, że Twoje zakupy zostały wysłane.